اعلام اولین کالابرگ الکترونیکی نفت سفید در منطقه زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از اعلام اولین کالا برگ الکترونیکی نفت سفید در منطقه زاهدان خبر داد.

محسن وزارتی در مصاحبه با شبکه استانی هامون از شارژ اولین سهمیه نفت سفید سال‌جاری در کارت بانکی سرپرستان خانوار خبر داد و افزود: تمامی خانوارهایی که تاکنون اطلاعات کارت بانکی آنها در سایت جدید تجارت آسان ثبت شده است می‌توانند سهمیه نفت سفید خود را از فروشندگی محل دریافت کنند.

وزارتی گفت: سهمیه هر خانوار در این مرحله ۲۰۰ لیتر است و از طریق کارت بانکی سرپرستان خانوار و دستگاه کارت‌خوانی که دراختیار فروشندگی نفت سفید محل قرارگرفته است، قابل برداشت است.

وی ابراز کرد: با توجه به مهلت سه ماهه تعیین شده برای توزیع این مرحله، مردم به صورت تدریجی، بدون ازدحام و با رعایت نکات بهداشتی جهت دریافت نفت سفید به شعب توزیع کننده مراجعه کنند.

این مقام مسئول افزود: کسانی که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه نفت سفید خانوار نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی  newtejaratasan.niopdc.ir  اطلاعات کارت بانکی و کدپستی خود را ثبت کنند.

مدیر منطقه تاکید کرد: سرپرست خانوار هنگام مراجعه جهت دریافت سهمیه نفت سفید، حتما کارت بانکی ثبت شده در سامانه با میزان اعتبار لازم جهت خرید فرآورده را همراه داشته باشد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، وزارتی درخصوص قیمت عرضه نفت سفید نیز گفت: توزیع نفت سفید در شعب توزیع کننده بر اساس نرخ مصوب در کل کشور به قیمت هر لیتر یک‌هزار و ۵۰۰ ریال انجام می‌شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن