نوبخت حرف خود را پس گرفت؟ احتمال افزایش قیمت بنزین بالاتر از 1500

سخنگوی دولت وجود برنامه افزایش نرخ بنزین را تأیید کرد و گفت: قیمت بنزین حتی می تواند به عددی بالاتر از عدد مطرح شده (1500 تومان) افزایش پیدا کند.

محمدباقر نوبخت روز گذشته در واکنش به اخبار افزایش نرخ بنزین با رد وجود برنامه قطعی برای افزایش نرخ سوخت گفته بود:  دولت در لایحه بودجه همانند سال 96 که مجوز مجلس را کسب کرد می‌تواند از ظرفیت افزایش قیمت حامل‌های انرژی استفاده کند. تمام مباحثی که در یکی دو روز گذشته در فضای مجازی در خصوص افزایش قیمت حامل‌های انرژی مطرح شده شایعه بوده و باید بگویم گاهی به حال افرادی که تحت تأثیر این خبرها در فضای مجازی قرار می‌گیرند تأسف می‌خورم.

نوبخت عصر امروز در چرخشی عجیب نسبت به حرف های روز گذشته خود، عملا وجود برنامه افزایش نرخ بنزین را تأیید کرد و گفت: قیمت بنزین حتی می تواند به عددی بالاتر از عدد مطرح شده (1500 تومان) افزایش پیدا کند.

سخنگوی دولت در تشریح جزئیات برنامه دولت در این بخش گفت: در بودجه سال 96، دولت اجازه دارد تا سقف 48 هزار میلیارد تومان نسبت به اصلاح قیمت حامل های انرژی اقدام و درآمد کسب کند، در حال حاضر بر اساس قیمت های موجود چیزی حدود 32 هزار میلیارد تومان کسب کرده ایم. 16 هزار میلیارد تومان فاصله تا سقف تعیین شده وجود دارد، با قیمت کنونی بنزین نمی توان به سقف برسیم، بنابراین قیمت بنزین حتی می تواند به عددی بالاتر از عدد مطرح شده افزایش پیدا کند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن