دیوان گزارش بخش‌های مرتفع شده را اعلام کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است دیوان محاسبات بعداز رسیدگی های لازم، به مردم بگوید کدام بخش های گزارش که ایراد داشته، مرتفع شده و کدام بخش ها باقی مانده است.

محمدرضا تابش، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار نفت و گاز «انرژی امروز» درخصوص گزارش دیوان محاسبات و ایرادات وارده به وزارت نفت خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات مستقل و زیر نظر قوه مقننه است و باید بر مدار و محور قانون گزارش دیوان خود را ارائه بدهد.

وی تصریح کرد: گزارش باید از سوی دادستان  دیوان محاسبات در حوزه های مختلف مورد بازبینی و بررسی قرار گیرد که در این مرحله یا رد می شود یا با اسناد  و مدارکی که دولت ارائه می دهد؛ تایید می شود.

تابش تاکید کرد، اینکه دیوان گزارشش را منتشر کرده، کار قانونی انجام داده است و خدشه ای به کار دیوان نیست. ولی بهتر بود با دولت هم مشورت می شد و محذوراتی که دولت داشته را مدنظر قرار می داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: حالا بعد از اینکه دیوان رسیدگی هایش را انجام داد، به مردم بگوید که کدام بخش های گزارش که ایراد داشته، مرتفع شده است و چه ایرادات دیگری باقی مانده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن