انفجار لوله نفتی در بحرین ارتباطی به ایران ندارد

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است کنترل اعتراضات مسالمت آمیز ملت بحرین از دست حاکمان آن خارج شده و نمی توانند پاسخگوی مشکلات مردم باشند از این رو مسائل را به گونه ای به ایران ارتباط می دهند.

حسن نوروزی با اشاره به ادعای وزارت کشور بحرین مبنی بر انفجار خط لوله نفتی در این کشور به دست گروه تروریستی وابسته به ایران، گفت: مسائلی که مقامات بحرین علیه ایران مطرح می کنند یک سناریوی کهنه است که از اساس تکذیب می شود.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: مقامات بحرینی شیوه روبرو شدن با مردم معترض کشور خود را بلد نیستند و مدام مطالبات مشروع آنها را سرکوب می کنند در حالی که به راحتی می توانند با گفت و گو و برطرف کردن مشکلات این مسائل را به پایان برسانند.

وی افزود: در نهایت این ناتوانی در قبال پاسخگویی به ملتشان باعث شده آدرس غلط بدهند و وقایع این کشور را به سایر کشورها نسبت دهند و عوامل آن را از خارج از کشور خود بدانند که این یک فرافکنی است.

نوروزی در ادامه تصریح کرد: اوضاع بحرین بعد از اعتراضات مردمی در اعتراض به فساد حاکمان و تبعیض علیه برخی گروه‌های مذهبی از جمله شیعیان بسیار متشنج شده و آنها از هر طریقی در صدد سرکوب کردن صدای اعتراضات هستند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا حاکمان بحرین هرگونه اعتراض مسالمت آمیز به سیاست‌های خود و همچنین خرابکاری ها را به بیرون از بحرین به ویژه ایران ارتباط دهند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن