رونمایی از استراتژی‌های جدید انرژی در CERAWeek

سی‌وهفتمین کنفرانس CERAWeek توسط IHS Markitکه یک کنفرانس سالانه است روز دوشنبه در هیوستون برگزار می‌شود و صنایع انرژی از تمام دنیا و نیز رهبران کشورهای مختلف در این رویداد شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل «انرژی امروز» بر اساس اعلام برگزار کننده کنفرانس، HIS Markit، کنفرانس مطبوعاتی آژانس بین‌المللی انرژی IEA در صبح روز جمعه آغازگر  CERAWeek2018 است. شعار امسال این کنفرانس هم «نقطه اوج: استراتژی‌هایی برای آینده جدید انرژی‌» است.

سخن‌رانان کنفرانس از بازار انرژی، تکنولوژی، سیاست‌های دولت‌ها، محیط زیست و اقتصاد جهان صحبت خواهند کرد. استراتژی‌های هدایت فرصت‌ها و مقابله با چالش‌های پیش‌روی صنعت انرژی نیز از دیگر موضوعات مباحث این کنفرانس است.

در کنفرانس امسال، رهبران 3000 صنعت فعال در بخش انرژی و سیاست‌گذاران بیش از 60 کشور دنیا و نیز مدیران بخش‌های زنجیره ارزش انرژی گرد هم می‌آیند تا با بحث در خصوص آینده انرژی جهان، فرصتی برای تبادل ایده‌ها و یادگیری از هم داشته باشند و ارتباطات جدیدی برقرار کنند.  

جلسه ویژه این کنفرانس به نام «انجمن نوآوری» با حضور رهبران نوآور دنیا برای سهیم کردن دیگران در ایده‌هایشان تشکیل خواهد شد تا در تمام طیف‌های مربوط به انرژی نوآوری‌ها توسعه یابند.

این کنفرانس برنامه‌‌هایی از جمله «پیشگامان ابتکار انرژی» هم دارد که هدف آن شناسایی و معرفی شرکت‌هایی است که در زمینه مدل‌های تجاری و تکنولوژیکی فعال هستند و می‌توانند آنچه را که به عنوان تفکر سنتی در این حوزه شناخته می‌شود به جنبش درآورند.

از دیگر برنامه‌های کنفرانس «زنان رهبر در انرژی» است که ترویج‌کننده همراهی و گفت‌وگوهای غیررسمی و شبکه‌ زنان در صنعت انرژی است.

انجمن تحقیقات انرژی کمبریج CERA در سال 1983 در کمبریج ماساچوست ایالات متحده پایه‌گذاری شد. شرکت تحقیقات و مشاوره انرژی به سرعت تبدیل شد به شرکتی نام‌آور در زمینه دانش و تحلیل‌های مستقل در بازار انرژی، مسائل ژئوپیتیکی، روندهای صنعت، تکنولوژی و استراتژی‌های انرژی.

CERA هر ساله چند روز در هیوستن گردهمایی برگزار می‌کند، هیوستن از مدت‌ها پیش پایتخت انرژی ایالات متحده شناخته می‌شود. حالا این کنفرانس در پنج روز برگزار می‌شود و به نام CERAWeek شناخته می‌شود.

شرکت خدمات اینفورمیشن هندلینگ IHS هم در سال 1959 پایه‌گذاری شد و در سال 2004 توانست CERA را خریداری نماید.

شرکت بریتانیایی Markit هم در سال 2003 پایه‌گذاری شده است و یک شرکت خدمات اطلاعاتی است و پس از آن باIHS ادغام شد.

امروزه IHS Markitیک شرکت بزرگ در زمینه اطلاعات، تحلیل و ارائه راه‌حل برای صنایع بزرگ و بازارهای اقتصادی دنیاست.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن