توقف توسعه شرکت‌های صاحب صلاحیت زنجیره‌ای

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران گفت:با توجه به تعهدی که به نمایندگان مجلس داده‌ایم، اکنون طرح توسعه شرکت‌های زنجیره‌ای را اجرا نمی‌کنیم.

موسوی خواه درباره طرح برندینگ و شرکت‌های زنجیره ای گفت: با توجه به تعهدی که به نمایندگان مجلس داده ایم، اکنون طرح توسعه شرکت های زنجیره ای را اجرا نمی کنیم. وی افزود: در زمان حاضر حدود 20 درصد سوخت بنزین و 12 درصد سوخت نفتگاز در کشور توسط این شرکت ها توزیع می شود. مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران درباره برگزاری نشست مسئولان این شرکت با جایگاه داران عرضه سوخت استان اصفهان هم گفت: ایجاد شرکت های زنجیره ای که یکی از دغدغه های آنها بود در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و در این پیوند به آنها توضیحات لازم ارائه شد. وی با تاکید بر اینکه هیچکس اجازه ندارد کسی را مجبور به ورود به کسب و کار جدیدی کند یا مانع کسب و کار دیگران شود، گفت: هیچ اجباری برای جایگاه داران و بخش حمل و نقل جهت ورود به شرکت های زنجیره‌ای وجود ندارد.

مصرف سوخت در نوروز امسال را بی‌سابقه بود

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران افزایش 13.3 درصدی مصرف سوخت در نوروز امسال را بی سابقه دانست و گفت: در نوروز امسال میزان مصرف بنزین کشور در یک روز از مرز 116 میلیون لیتر عبور کرد که این میزان مصرف سوخت در یک روز بی سابقه بود. سید محمدرضا موسوی خواه  با اشاره به توزیع متوسط روزانه یکصد میلیون لیتر بنزین در کشور طی نوروز امسال افزود: این کار با تلاش همه دست اندرکاران بدون هیچ مشکلی در سراسر کشور انجام شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن