احداث مخازن جدید ذخیره سوخت در فارس در دستور کار قرار گرفت

در دیدار مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با استاندار فارس بر احداث و توسعه مخازن جدید سوخت در استان تاکید شد .

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس، سید محمدرضا موسوی خواه مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در دیدار با استاندار فارس با بیان این موضوع که منطقه فارس از بزرگترین مناطق شرکت ملی پخش است وبه لحاظ مصرف فرآورده در سطح کشور رتبه سوم را دارا می باشد، گفت: تامین وذخیره سازی سوخت در این استان از اهمیت بالایی برخوردار است .

موسوی خواه با بیان پروژه ها و طرح های در درست اقدام شرکت ملی پخش، گفت : با توجه به عدم برخورداری استان فارس از خطوط انتقال فرآورده، ساخت مخازن جدیدی سوخت در انبار نفت شهید تندگویان و اتصال راه آهن استان به مخازن جهت حمل ونقل انواع فرآورده به استان از جمله طرح های افزایش ذخیره سازی استان فارس می باشد که در دستور کار شرکت قرار دارد.

در ادامه، اسماعیل تبادار استاندار فارس در این دیدار گفت : استان فارس به لحاظ وسعت و جمعیت جزو استان های اول بوده و در شاهراه مواصلاتی کشور قرار دارد و تامین سوخت وسایل نقلیه، کارخانه ها و چاه های کشاورزی از مهم ترین مسایل استراتژیک در استان است.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: هر گونه مساعدت و کمکی که در خصوص ساخت مخازن جدید ذخیره سوخت در استان لازم باشد انجام خواهیم داد و شرکت پخش فرآورده های نفتی باید این موضوع را با اولویت در دستور کار خود قرار دهد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن