آینده تجدیدپذیری که مینه سوتا می تواند رقم زند

به گزارش منتشر شده در این ماه، که توسط بنیاد McKnight برگزیده شده است، تجزیه و تحلیل ها نشان می دهند که مینه سوتا می تواند کارخانه های زغال سنگ دولتی را از رده خارج کند، هیچ نیروگاه اضافی گاز طبیعی ساخته نشود، و همچنان از منابع انرژی های پاک و تجدیدپذیر استفاده کند.

به گزارش انرژ امروز از Renewable Energy World: دولت می تواند به اهداف کاهش تولید گاز های گلخانه ای در عین کاهش هزینه های انرژی  و افزایش شغل های مربوط به انرژی‌های پاک تا سه برابر دست یابد.

با تو جه به این گزارش، مینه سوتا می تواند وابستگی خود به سوخت های فسیلی را که در حال حاضر در ساختمان ها و بخش حمل و نقل استفاده می‌شود با جایگزین کردن‌شان با منابع انرژی پاک  کاهش دهد تا تولید گازهای گلخانه ای را تا سال 2050 تا ۸۰ درصد کاهش دهد. در غیر این صورت این هدف برآورده نخواهد شد.

این گزارش تقریبا 13 سناریوی در بخش های مختلف ایالات متحده از اتصالات شرق برای مکان یابی ژنراتور، گسترش انتقال، گسترش ظرفیت ذخیره سازی، استقرار منابع با توجه به تقاضا، جریان برق ارسالی، اعزام اقتصادی و ردیابی متریک را در اختیار دارد. با این حال، نویسنده این گزارش، نشان داد که قادر به مدل سازی هزینه های توزیع برق نیست و نوشت که اگر سرمایه گذاری بیشتری در سیستم توزیع مورد نیاز بود، در نتیجه کاهش هزینه هایی که او بدست آورده است میتواند کاهش بیشتری داشته باشد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن