مصرف بیش از 21 میلیون لیتر بنزین در تعطیلات عید فطر امسال در منطقه گیلان

در تعطیلات عید فطر امسال از تاریخ ( 5 تا 9 تیر 96) 21 میلیون و 614 هزار لیتر بنزین ( معمولی و سوپر ) در استان گیلان مصرف شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان، بیشترین حجم مصرف بنزین در تعطیلات عیدفطر امسال  روز 7 تیر به میزان، چهار میلیون و 949 هزار لیتر و  کمترین آن روز 5 تیر، به میزان سه میلیون و 355 هزار لیتر ثبت شده است .

برپایه این گزارش، به دلیل موقعیت استراتژیک انبار نفت شهید بهمنی مقدم رشت و امکان دسترسی مناطق همجوار به این انبار در این مدت ، 13 میلیون و 641 هزار لیتر بنزین به شهرستانهای ( چالوس ، تنکابن ، رامسر ، اردبیل ، خلخال و زنجان ) ارسال شده است .

گفتنی است، بیشترین میزان ارسال فرآورده به مناطق همجوار روز چهارشنبه هفتم تیرماه به مقدار هفت میلیون و 172 هزار لیتر و کمترین آن روز پنجشنبه هشتم تیر ماه  به مقدار دو میلیون و 669 هزار لیتر بوده است .

همچنین، مجموع بنزین توزیع شده سوپر و معمولی در دو روز ایام تعطیلات رسمی عیدفطر ( 5 و 96 4 6) در گیلان و شهرستانهای همجوار 12 میلیون و 509 هزار لیتر بوده و میزان مصرف این فرآورده در این ایام نسبت به تعطیلات رسمی عیدفطر سال گذشته 16 درصد افزایش داشته است .

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن