حمله قاچاقچیان سوخت به بخشداری جالق سراوان

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مهاجمان ظهر پنجشنبه به بخشداری جالق شهرستان سراوان، قاچاقچیان سوخت ایرانی و پاکستانی بودند و مردم خود منطقه در این حادثه هیچ نقشی نداشته اند.

به گفته محمد هادی مرعشی، واقعیت ماجرا این است که در منطقه مرزی سراوان قاچاقچیان سوخت و کسانی که در زمینه انتقال سوخت غیرمجاز فعال هستند در محدوده های ممنوعه دو سوی مرز تردد می کنند که متاسفانه به دلیل منفجر شدن اشیای نامعلوم، یک نفر مجروح و یک نفر دیگر جان خود را از دست داده است.

وی بیان کرد: در ادامه این حادثه که در آن سوی مرز ایران و در داخل خاک پاکستان رخ داده است، عده ای از قاچاقچیان سوخت ایرانی و حتی پاکستانی با تجمع در مقابل بخشداری جالق اقدام به آتش زدن آن کردند که بخشدار و ماموران انتظامی مجروح شدند. 

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پس از ورود فرماندار به منطقه و بررسی وضعیت موجود و کسب اطلاع از افراد مطلع و معتمدان بخش جالق مشخص شد کسانی که به بخشداری جالق حمله ور شدند به هیچ وجه بومیان منطقه نبوده و صرفا مهاجرانی بودند که در زمینه قاچاق سوخت در منطقه فعالیت داشته اند. 

وی با بیان اینکه شناسایی مهاجمان در دستور کار قرار دارد بیان کرد: با تمامی کسانی که به طور غیرقانونی وارد بخشداری شده و اقدام به تخریب اموال عمومی کرده اند به شدت برخورد خواهد شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن