زاینده‌رود موضوع جلسه امنیتی در اصفهان

نماینده برخوار، شاهین‌شهر و میمه گفت: زاینده‌رود محل اختلاف بین این استان و آن استان یا شرق و غرب استان نیست، زاینده‌رود تمدن بزرگ مردم ایران است و باید احیا شود.

به گزارش «انرژی امروز»، حسینعلی حاجی‌دلیگانی شامگاه پنجشنبه در جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی مجلس و شورای تامین اصفهان با اشاره به وضعیت سطح آب دشت برخوار گفت: زمانی در سال‌های 53 و 54 سطح آب در شش متری بود و امروز این سطح به 250 متری رسیده و معیشت اکثریت مردم شریف حوزه انتخابیه‌ام که از راه کشاورزی است در معرض خطر جدی قرار گرفته است.   

وی افزود: اولین اولویت مردم که داشتن آب خوردن است امروز به دغدغه تبدیل‌شده و علاوه بر افت شدید فشار در سراسر شهرها و روستاهای شاهین‌شهر و میمه و برخوار با کمال تاسف در برخی نقاط از جمله دولت‌آباد، شاپورآباد و سین آب آشامیدنی کاملا قطع‌شده است.

حاجی‌دلیگانی گفت: زاینده‌رود دائمی، خواسته به‌حق مردم ایران اسلامی به‌ویژه اهالی استان سربلند اصفهان است، لذا لازم است برای این مهم، تصمیم‌گیری و تکلیف مردم روشن شود.  

 در این جلسه علاوه بر رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس، اعضای شورای تامین اصفهان، معاون وزیر نیرو در امور آب، مدیر امور حوزه زاینده‌رود و مسئولان امنیتی وزارت کشور نیز حضور داشتند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن