آماده‌باش شرکت گاز استان اصفهان در تعطیلات نوروز

به‌منظور ارائه خدمات به شهروندان عزیز استان، شرکت گاز استان اصفهان، با دایرکردن کشیک‌های شبانه‌روزی، آماده ارائه خدمات در تعطیلات نوروزی است.

سیدمصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به مردم شریف استان اعلام کرد: تمامی نیروهای امداد  و کشیک شرکت گاز در ایام تعطیلات به صورت آماده‌باش در سطح استان و در مرکز شهرستان مستقر هستند و مشترکین محترم می‌توانند در صورت بروز مشکل در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن 194 یا تلفن درج‌شده روی قبوض گاز خود تماس بگیرند و از امدادگران طلب یاری کنند.

وی در ادامه گفت: واحد کشیک و اندازه‌گیری و دیسپچینگ این شرکت ضمن رصد وضعیت فشار و مصارف خطوط لوله و ایستگاه‌های تقلیل فشار سراسر استان دستورات لازم را در زمان‌های مورد لزوم به عوامل امدادی صادر خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با تاکید بر مراقبت و هوشیاری لازم در روزهای پایانی به‌ویژه چهارشنبه آخر سال، افزود: در این ایام ایستگاه ها، تاسیسات و تجهیزات گازرسانی بصورت مستمر مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ضمن آرزوی سالی خوش و سلامت برای هم‌استانی‌های اصفهانی، از آنها خواست در زمان ترک منازل و اماکن تمامی شیرهای مصرفی داخلی و همچنین شیر اصلی بعد از کنتور منزل خود را ببندند و پس از مراجعت به منزل نیز قبل از باز کردن شیر اصلی کنار کنتور، از بسته بودن تمامی شیرهای داخلی مطمئن و سپس نسبت به باز کردن شیر اصلی و استفاده از گاز طبیعی اقدام کنند تا انشاالله نوروز امسال نیز مانند سال‌های قبل بدون حادثه سپری شود.

گفتنی است؛ در همین راستا مانور لحظه صفر آمادگی تعطیلات نوروزی بدون اطلاع قبلی در محل ستاد مدیریت بحران شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد.

علوی بیان کرد: سناریوی این مانور در پی قطع گاز در چند شهر غربی و جنوبی استان به سبب وقوع بارندگی شدید، جاری شدن سیل و آسیب به خطوط تغذیه از سوی ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل تنظیم شد که طی آن تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در آن حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به لزوم حضور به موقع افراد در زمان بروز شرایط اضطراری، بر کنترل تردد افراد، توجه به امنیت ساختمان ها، تدوین قوانین و چارچوب های اداری برای ایام تعطیلات، تقویت توان پشتیبانی در مرکز استان و شهرستان‌ها و… تاکید کرد.

وی در پایان گفت: این مانور با هدف ارتقای سطح آمادگی مدیران و روسای ستادی و ایجاد آمادگی ذهنی برای مقابله با هر گونه شرایط اضطراری احتمالی در تعطیلات نوروزی برگزار شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن