تامین 30 درصد گاز مصرفی کشور توسط زاگرس جنوبی

مدیرعامل شرکت بهره‌وری نفت و گاز زاگرس جنوبی در آیین افتتاحیه «سیزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و بهداشت ایمنی و محیط زیست در صنعت» شیراز با تاکید براینکه 30 درصد گاز مصرفی کشور از سوی شرکت بهره‌وری نفت و گاز و پتروشیمی زاگرس جنوبی تامین می‌شود، افزود: در سال رونق تولید شرکت بهره وری و گاز زاگرس جنوبی به عنوان دومین تولید کننده گاز کشور فعالیت‌های خود را در گستره استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان انجام می دهد.

حمید ایزدی اضافه کرد: سالانه بیش از 5 تا 15 هزار متر از خطوط لوله به دلیل عمر بالا در مسیر شهر‌ها تعمیر و تعویض  می کند و از خدمات بیش از 40 پیمانکار داخلی وبومی بهره‌مند شده است.

مدیر پشتیانی ساخت و تامین کالای شرکت ملی نفت ایران نیز در ادامه این آیین در سخنانی ابراز داشت: شرکت ملی نفت با ایجاد 33 طرح  به ارزش 6.2 میلیارد دلار تاکنون 10 قرار داد منعقد کرده و دراین راستا 13 شرکت باقیمانده که تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود.

رامین قلمبر دزفولی خاطرنشان کرد: قرارداد 10 میلیارد دلاری در مدت 2 سال آینده با شرکت ها داخلی به چرخه اقتصادی کشور وارد می‌شود.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و بهداشت ایمنی و محیط زیست در صنعت از روز چهارشنبه سوم مهر در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان فارس آغاز شد و تا روز شنبه ششم مهر ادامه خواهد داشت.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن