بهره‌برداری از جایگاه 160عرضه سوخت آذربایجان شرقی

با بهره‌برداری از جایگاه دومنظوره مهران‌رود تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در منطقه آذربایجان شرقی به ۱۶۶ باب رسید.

مدیر منطقه، با بیان اهمیت ارتقای خدمات مطلوب سوخت‌رسانی با بهره‌گیری از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی گفت: جایگاه دومنظوره مهران‌رود به عنوان یکصد و شصت و ششمین جایگاه عرضه سوخت در منطقه آذربایجان شرقی با پیگیری و تعامل مسئولان منطقه احداث شد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ابوالفضل روح‌اللهی افزود: با راه‌اندازی این جایگاه هم‌اکنون تعداد ۳۵۵ جایگاه‌ فرآورده‌های نفتی و سی‌ان‌جی در این منطقه آماده ارائه خدمات سوخت‌رسانی به مردم شریف هستند.

روح اللهی در ادامه اظهار داشت: جایگاه دومنظوره مهران‌رود دارای سه سکوی بنزین معمولی و بنزین سوپر با تعداد شش تلمبه دو نازله و چهار نازله و نیز ظرفیت مخازن سوخت ۱۵۰ هزار لیتر در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع و همچنین با سرمایه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در کلانشهر تبریز احداث شده است.

وی یادآور شد، با بهره‌برداری از این جایگاه برای شش نفر به طور مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد شده است. همچنین ارائه خدمات سوخت‌رسانی سی‌ان‌جی نیز در حال آماده‌سازی بوده که با دارا بودن سه سکو و سه دیسپنسر دو نازله به زودی در مدار سوخت‌رسانی قرار خواهد گرفت.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن