هدف هوشمند سازی امداد، سرعت بخشیدن به خدمات مشترکین است

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در بازدید سرزده از واحد امداد و تعمیرات ناحیه یزد از هوشمند سازی واحدهای امدادی که نخستین گام در جهت خدمت رسانی مطلوب و سریع به مصرف کنندگان گاز طبیعی است، خبر داد.
به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، علی اکبر میدانشاهی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: هدف اصلی هوشمند سازی امداد، سرعت بخشیدن در خدمات رسانی به مشترکین، پاسخگویی هوشمند کامپیوتری، دقت در پیدا کردن محل تماس مشترکان از طریق سامانه G.P.S، ارسال پیام و آدرس دهی بصورت TEXT به خودروهای امدادی، ارائه بیش از 50 نوع گزارشات آماری و تحلیلی، ردیابی اتومبیل های امدادی توسط مرکز، نظارت دقیق بر عملکرد کاربران و امدادگران را از جمله مزایای مرکز هوشمند امداد نام برد.
این مقام مسئول با تاکید بر روند صعودی پاسخگویی فوری به درخواست های مردمی گفت: مصرف کنندگان گاز طبیعی می توانند به صورت شبانه روزی با سامانه گویا و مکانیزه 194 تماس حاصل کرده، تا کارشناسان واحد امداد و تعمیرات این شرکت در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و جوابگوی مطالبات مشترکین و رفع مشکل آنان باشند.



