ارائه 615 هزار خدمت الکترونیکی گاز در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع گفت: در هشت ماهه نخست امسال، 615 هزار خدمت مرتبط با گاز طبیعی بدون مراجعه حضوری متقاضیان به ادارات گاز و صرفا از طریق ثبت در دفاتر پیشخوان دولت به شهروندان ارائه شده است.

سیدحمید فانی با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، 615 هزار خدمت مرتبط با گاز طبیعی در 441 دفتر پیشخوان دولت در سطح مناطق هشت گانه مشهد و نواحی شهرستان ها به شهروندان ارائه شده که این رقم در مدت مشابه سال 97، 567 هزار خدمت بود.

وی با اشاره به واگذاری 22 خدمت شرکت گاز به دفاتر پیشخوان دولت از سال گذشته افزود: هدف از این اقدام، افزایش رضایتمندی مشترکان، دسترسی آسان به خدمات، جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و کاهش سفرهای درون شهری است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی ادامه داد: 22 خدمت قابل ارائه شرکت گاز خراسان رضوی در دفاتر پیشخوان دولت شامل، اشتراک پذیری، ارائه قبض المثنی، ارائه استعلام بدهی، استعلام سازمان ها، تغییرنام، اصلاح آدرس، ثبت رقم کنتور، اصلاح قبض، تغییر ظرفیت، تغییر نوع مصرف، رفع اشکال قبض گاز، تست کنتور، نصب علمک، جمع آوری تجهیزات، جابه جایی علمک، قطع و وصل مجدد، ارائه جزئیات محاسبه صورتحساب و پرداخت قسمتی از آن، تفکیک کنتور، درخواست فسخ و تعویض کنتور گاز است.

وی افزود: شهروندان گرامی برای دریافت خدمات مرتبط با گاز طبیعی نیازی به حضور در ادارات گاز مشهد و نواحی شهرستان ها نداشته و تقاضای آنان پس از ثبت از طریق دفاتر پیشخوان دولت، در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی خواهد شد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، خراسان رضوی با دو میلیون و 333 هزار مشترک گاز، پس از استان تهران بزرگ رتبه دوم تعداد کل مشترکین گاز کشور را دارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن