تداوم سوخت‌رسانی در منطقه میاندوآب در پی بارش سنگین برف

در پی بارش‌های سنگین برف و تداوم دمای زیر صفر درجه، تامین سوخت مناطق صعب العبور و مجاری عرضه سوخت در منطقه میاندوآب با قوت تمام ادامه دارد.

مدیر منطقه با اعلام این خبر افزود: با تلاش شبانه‌روزی کارمندان بخش عملیاتی، ستادی و نواحی تابعه، عملیات سوخت‌رسانی به مناطق صعب العبور، سردسیر کوهستانی و مجاری عرضه سوخت با توجه به بارش شدید برف به صورت مستمر ادامه دارد.

سیدجواد فیض‌حسینی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری بیش از ۷۸ درصد از کل سهمیه نفت سفید مورد نیاز سوخت‌زمستانی خانوارهای شهری و روستایی جنوب استان آذربایجان غربی توزیع و اطلاع‌رسانی لازم درخصوص دریافت نفت سفید خانوارها در هشت شهرستان تحت پوشش این منطقه انجام شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: تمهیدات و تدابیر لازم برای توزیع به موقع نفت سفید با توجه به برودت هوای سرد پیش بینی شده است و مراکز تامین و مجاری توزیع نفت سفید، آماده خدمت‌رسانی در شرایط سخت و سرمای طولانی هستند.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، مدیر منطقه با اشاره به وجود ۶۹ هزار خانوار مصرف‌کننده نفت سفید در منطقه، بر اهمیت و نقش مقامات محلی از جمله بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای روستایی در رابطه با اطلاع‌رسانی و ذخیره سازی به موقع فرآورده نفت سفید حرارتی مورد نیاز خانوارهای روستایی تاکید کرد و گفت: با همکاری ادارات ذیربط، ذخیره‌سازی نفت سفید حرارتی در حد مطلوب بوده و هیچ نگرانی در این خصوص برای خانوارها وجود ندارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن