استقبال از پرداخت الکترونیکی بهای سوخت در چالوس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس از استقبال مجاری عرضه سوخت منطقه چالوس از پرداخت الکترونیکی بهای سوخت خبر داد.

تورج امانی از عدم دریافت نقدی بهای سوخت در جایگاه‌ها خبر داد و گفت: پیرو تصمیمات اتخاذ شده در جلسه کمیته مبارزه با شیوع ویروس کرونا در منطقه، پرداخت بهای سوخت درتمامی جایگاه‌های غرب استان از طریق کارت‌های بانکی انجام می‌شود.

امانی ضمن تشکر از همکاری و تلاش‌های جایگاه‌داران منطقه چالوس در مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا افزود: در حال حاضر ۵۷ جایگاه سوخت مایع و ۴۱ جایگاه سی‌ان‌جی بدون وقفه در حال سوخت‌رسانی به مردم هستند و به‌منظور حفظ سلامت مراجعان تمامی تلمبه‌ها و دستگاه‌های کارت‌خوان توسط مالکان جایگاه‌ها بطور مستمر ضد عفونی و گندزدایی می‌شوند .

وی با یادآوری این موضوع که جایگاه‌های عرضه سوخت از جمله مکان‌هایی است که بیشترین مراجعان را دارد و بخشی از پرداخت بهای سوخت به‌صورت نقدی انجام می‌شود اظهار کرد: در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح استان، زیرساخت‌های لازم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پرداخت بهای سوخت به‌صورت الکترونیکی در تمامی جایگاه‌های غرب استان مازندران فراهم شده است.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص کشور از همشهریان عزیز درخواست می‌شود به منظور حفظ سلامت خود و کارکنان جایگاه‌ها و همچنین همکاری با جایگاه‌داران برای پیشگیری از شیوع بیماری در زمان مراجعه به جایگاه از روش پرداخت الکترونیکی و همچنین از دستکش یکبار مصرف استفاده کنند.

مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن