اهمیت انرژی‌های تجدیدپذیر برای پیدا کردن شغل

صنعت سوخت های فسیلی کمترین جذابیت را برای جوانان انگلیس دارد

نیمی از جوانان بریتانیایی شغلی را می خواهند که به محافظت از کره زمین کمک کند.

به گزارش «انرژی امروز» از Energy Live News، مطابق نظرسنجی جدید توسط شرکت انرژی های تجدیدپذیر Good Energy ، که نشان می دهد 45٪ از جوانان انگلیس بخش های انرژی پایدار را یک مسیر شغلی ایمن تر از آنهایی که محیط زیست را آلوده می کنند، می دانند.

بررسی بیش از 1000 جوان 18 تا 34 ساله همچنین نشان داد که حدود 57٪ از جوانان ترجیح می دهند برای یک شغل با محیط زیست پایدار کار کنند و تقریبا نیمی از نگرانی در مورد آینده حرفه ای خود به دنبال اثرات همه گیری ویروس کرونا است.

پایداری و انرژی تجدید پذیر بخش های جذاب تری برای شغل های آینده نسبت به شغل به عنوان یک تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی یا خرده فروشی است که توسط 10٪ و 8٪ پاسخ دهندگان انتخاب شده اند.

صنعت سوخت های فسیلی کمترین جذابیت برای جوانان بود و تنها 6 درصد اظهار داشتند که حرفه ای را در این بخش دوست دارند.

یافته های این تحقیق همچنین نشان می دهد که نیمی از بریتانیایی ها فکر می کنند تجزیه آب و هوا بحران بزرگ جهانی بعد از کوید 19 است.

جولیت داونپورت ، دانشمند آب و هوا و بنیانگذار Good Energy، گفت: جوانان موقعیت بی ثبات ما را درك می كنند و می خواهند دولت و كسب و كارها در زمینه انرژی‌هاس تجدیدپذیر بیشتر فعالیت کنند.

وی گفت: ما به نسل های آینده مدیون اولویت بندی برای بهبود در زمینه انرژی‌های سبز هستیم. همچنین برای مشاغل بهتر، زندگی سبزتر و آینده ای امیدوارتر.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن