حمایت شرکت های مشاوره از فروش نوبل انرژی به شورون

شرکت مشاوره گلس لوئیس (Glass Lewis) به سهامداران نوبل انرژی پیشنهاد کرد است از فروش این شرکت به مبلغ 5 میلیارد دلار به شرکت نفت و گاز شورون حمایت کنند.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، شورون در 20 جولای از پیشنهاد خرید 5 میلیارد دلاری شرکت نوبل انرژی خبر داده بود.این اولین معامله بزرگ انرژی از زمان شیوع پاندمی کرونا در دنیاست که به افت شدید تقاضای نفت منجر شد و قیمت نفت را به پایین ترین سطح در تاریخ فروش طلای سیاه رساند.

گلس لوئیس در حمایت از این معامله بین دو شرکت انرژی گفته است که «این معامله هم از نظر مالی و هم از نظر تاثیرگذاری» برای سهامداران نوبل انرژی مفید خواهد بود و شرکتی که از ادغام این دو شرکت حاصل می آید سودآوری بیشتری نسبت به نوبل انرژی به تنهایی خواهد داشت.

با این حال گلس لوئیس به سهامداران نوبل انرژی هشدار داده است که از پرداخت اضافه به مدیران نوبل انرژی به ویژه دیوید استاور، مدیر اجرایی این شرکت خودداری کنند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن