رشد ۴۲ درصدی در تولید LPG نسبت به سال گذشته

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تولید گاز مایع در سال جاری روند رو به رشدی داشته و توانسته ایم با اقدامات نوآورانه، رشد ۴۲ درصدی نسبت به سال گذشته به ثبت برسانیم.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، احمد باهوش، با بیان این‌که پالایشگاه‌های سیزده گانه مجتمع با تولید پایدار و مستمر گاز در فصل زمستان سال جاری در این میدان بزرگ با افتخار به پیروزی رسیدند، گفت: در ابتدای آبان ماه سال جاری مدیران و کارکنان این مجموعه در جوار بارگاه مقدس امام رضا (ع) در مشهد مقدس عهد بستند برای تامین پایدار گاز فصل زمستان هموطنان حرکت کنند و امروز پیروز این میدان بزرگ‌ هستند.

باهوش در ادامه، عنوان داشت: توانستیم با حمایت های وزیر نفت، مدیرعامل و مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از ماه های بسیار سخت و سرد سال با موفقیت عبور کرده و بیشتر از سقف تعهد تولید، این وظیفه‌ بزرگ را با موفقیت به پایان برسانیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: مجوزهای بسیار مهم و راهبردی که از سوی وزیر نفت و شرکت ملی گاز ایران در ماه های گذشته در جهت پیشبرد اهداف مهم در پالایشگاه های این مجموعه صادر شد، توانست مسیر را برای تولید پایدار و مستمر گاز فراهم کرده و افقی روشن برای سال های آینده رقم بزند.

باهوش در ادامه، به صدور ماده یازده همسو با پروژه کلان جمع‌آوری مشعل اشاره کرد و عنوان داشت: این مهم گامی بزرگ در جهت حفظ محیط زیست مناطق پیرامونی و درخشش اقتصاد کشور خواهد بود‌.

وی بیان کرد: شرکت ملی گاز ایران تمام توان خود را در مسیر کاهش مسائل و مشکلات مهم مجتمع گاز پارس جنوبی به کار گرفته و این نشان از درخشش این مجموعه بزرگ است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به میزان تولید گاز مایع اشاره کرد و ادامه داد: تولید گاز مایع در سال جاری روند رو به رشدی داشته و توانسته ایم با اقدامات نوآورانه، رشد ۴۲ درصدی نسبت به سال گذشته به ثبت برسانیم.

باهوش به حمایت همه جانبه از سازندگان و تولیدکنندگان قطعات و تجهیزات ایرانی اشاره کرد و گفت: پالایشگاه‌های سیزده‌گانه این مجموعه با ثبت بیشترین میزان استفاده از قطعات و تجهیزات باکیفیت سازندگان داخلی، توانست رتبه نخست کشور را در سال جاری کسب کند.

وی در پایان، با اشاره به انجام پروژه های پدافند غیرعامل در پالایشگاه های مجتمع عنوان داشت: پروژهای متعددی در حوزه پدافند غیرعامل در دست اقدام است و برنامه ریزی خوبی در این خصوص حاصل شده و تا دو سال آینده به دستاوردهای بسیار مهمی در این حوزه دست خواهیم یافت.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن