رونمایی از ویرایش جدید سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات شرکت انتقال گاز ایران

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران طی مراسمی، از ویرایش جدید نرم‌افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات (IPCMMS) به مناسبت نیمه مبارک شعبان، رونمایی کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، غلامعباس حسینی در این مراسم، ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی موعود (عج) و نیمه شعبان، از زحمات تمامی کارکنان شرکت انتقال گاز ایران در انتقال پایدار گاز به مصارف خانگی، صنعتی و نیروگاهی در زمستان سرد امسال، تشکر و قدردانی کرد.

حسینی در ادامه، ضمن رونمایی از پوسته APEX نرم‌افزار IPCMMS، به استقرار نظام نت در راستای الزامات مدیریت دارایی‌های فیزیکی اشاره و این پروژه را پروژه‌ای مهم و شاخص عنوان کرد و اعلام داشت: با توجه به اهمیت مستندسازی دارایی‌های فیزیکی و برقراری سیستم نگهداری و تعمیرات تاسیسات تقویت فشار گاز، مراکز بهره‌برداری خطوط لوله، حمل ونقل و ICT، مناطق ده‌گانه عملیاتی انتقال گاز با همکاری مدیریت برنامه‌ریزی ستاد از سال 1393 تاکنون توانسته‌اند اطلاعات 3 میلیون و 440 هزار و 696 تجهیز، کامپوننت و ابزارآلات را ثبت کنند.

وی با مهم برشمردن سیستم مدیریت نگهداری و تعمیرات، تاکید کرد: به روزرسانی و ثبت اطلاعات تعمیرات و نگهداری می‌بایست به صورت مستمر و با جدیت بیشتری در ستاد و مناطق دهگانه عملیات ادامه یابد.

در ادامه مراسم، ابراهیم میرزایی‌ راد، مدیر برنامه‌ریزی شرکت انتقال گاز ایران نیز به تغییرات ایجاد شده در پوسته جدید نرم افزار اشاره کرد و اظهار داشت: این نرم افزار به صورت کامل در شرکت استقرار یافته و با بررسی‌ها و مطالعات انجام شده در این زمینه، با استفاده از این نرم‌افزار در یکپارچه‌سازی فرم‌ها، گزارشات و تدوین گردش کارها، تغییرات ساختاری انجام شده است.

میرزایی‌راد ادامه داد: تسهیل در ورود اطلاعات، امکان گزارش‌سازی توسط کاربر، قابلیت نمایش داشبوردهای متنوع، زیباسازی نمای صفحات نرم افزار جهت ایجاد محیط کاربر پسند، ازجمله این تغییرات بوده است.

وی مهم‌ترین اقدامات انجام شده در نسخه جدید را انتقال اطلاعاتBOT به سرور شرکت انتقال گاز، بازنویسی موارد و مغایرت های مختص شرکت انتقال گاز بر روی نسخه اپکس نرم افزار، کدنویسی و پشتیبانی عنوان کرد.

گفتنی است، در این مراسم مدیرعامل، مدیران و روسای ستادی و همچنین مدیران و اعضای هیئت رییسه مناطق عملیاتی به صورت ویدئو کنفرانسی حضور داشتند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن