طرح استقرار مدیریت خوردگی در شرکت ملی نفت ایران

مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران در راستای ابلاغ سند راهبردی مدیریت خوردگی از سوی وزیر نفت، پیگیر طرح استقرار این سیستم در شرکت نفت شده است.

به گزارش انرژی امروز به نقل از معاونت تلفیق طرح ها و برنامه ها، در راستای ابلاغ سند راهبردی مدیریت خوردگی صنعت نفت توسط مقام عالی وزارت و با عنایت به دستور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این خصوص، کارگروهی در مدیریت برنامه ریزی تلفیقی در حال پیگیری موضوع طرح استقرار مدیریت خوردگی در شرکت ملی نفت ایران است.

این کارگروه شامل نمایندگانی از شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران (شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت نفت فلات قاره، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، شرکت نفت و گاز پارس، شرکت نفت و گاز اروندان، شرکت پایانه های نفتی ایران و شرکت مهندسی و توسعه نفت)، مدیریت HSE شرکت ملی نفت ایران، دانشگاه صنعت نفت و اداره کل نظام مدیریت دارایی های فیزیکی وزارت نفت، تحت محوریت مدیریت برنامه ریزی تلفیقی است.

نماینده شرکت ملی نفت ایران در کمیته راهبری مدیریت خوردگی وزارت نفت از نهایی شدن فرآیند استقرار طرح مدیریت خوردگی در این شرکت خبر داد و گفت: فرآیند خودارزیابی مدیریت خوردگی بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت نفت در این رابطه در شرکت های تابعه در دست انجام است که در ماه های آینده نتایج آن مشخص می شود.

ابراهیم فتح آبادی افزود: کارگروه طرح استقرار مدیریت خوردگی در شرکت ملی نفت ایران تلاش دارد تا با استفاده از تجربیات ارزشمند اعضای کارگروه و تیم های تشکیل شده در شرکت های تابعه، مراحل استقرار طرح مدیریت خوردگی را به صورت مرحله به مرحله مورد بررسی و اجرا قرار دهد.

لازم بذکر است این کارگروه اوایل سال جاری تشکیل و تاکنون سه جلسه آن برگزار شده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن