فردا؛ نشست رییس‌مجلس با زنگنه درباره خوراک پتروشیمی‌ها

عضو کمیسیون صنایع مجلس از نشست رییس مجلس شورای اسلامی، وزیر نفت و رییس کمیسیون متبوعش برای تعیین فرمول نرخ خوراک پتروشیمی ها خبر داد.

سعید باستانی  از نشست علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ، زنگنه وزیر نفت و رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برای تعیین فرمول نرخ خوراک پتروشیمی ها خبر داد و گفت: کمیته پتروشیمی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، صبح امروز با نمایندگان وزارت نفت، نماینده سازمان برنامه و بودجه و نماینده بخش خصوصی پتروشیمی و شرکت ملی پتروشیمی نشستی برگزار کرد.خلا قانونی در خصوص تعیین نرخ خوراک پتروشیمی ها وجود ندارد.

باستانی ادامه داد:در این نشست بحث بر این بود که آیا نرخ مصوب خوراک پتروشیمی متعارف است یا خیر، که طبیعتا سازمان برنامه و بودجه معتقدند که این نرخ به درستی اعلام شده و پتروشیمی ها معتقدند که قیمت بالا است.ماده 53 برنامه ششم توسعه به همین موضوع ورود کرده است. البته ما در این زمینه خلا قانونی نداریم و دولت قانون اصلی تعیین نرخ خوراک پتروشیمی ها را به صورت کامل اجرا نکرده که در نشست رییس مجلس و وزیر نفت راهکاری برای تعیین فرمول نرخ خوراک پتروشیمی ها تعیین می شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن