فاطمه کاهی، مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شد

یک خانم مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شد تا بار دیگر دولت به بانوان در عمل اعتماد کند.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با ابلاغ حکمی فاطمه کاهی را به عنوان رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش منصوب کرد.

پس از انتصاب های جدیدی که در شرکت ملی پخش روی داد، مراسم معارفه منصوبین در سالن هیئت مدیره شرکت ملی پخش برگزار شد.

به گزارش انرژی امروز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، در این مراسم مدیرعامل ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای مدیران و روسای جدید، اظهار امیدواری کرد : با تغییر ساختار چه در بخش برنامه ها و اهداف و انتصاب های جدید، بتوانیم بیش از پیش، مسیر را برای رسیدن به چشم انداز مطلوب هموار سازیم.

او در ادامه با تاکید بر اینکه مجموعه کارهایی که در وزارت نفت انجام می شود خروجی آن در مجموعه شرکت ملی پخش متجلی است، به جایگاه مهم روابط عمومی در شرکت اشاره و برای رییس جدید روابط عمومی و مجموعه کارکنان آن ارزوی موفقیت کرد.

وی تصریح کرد: نقش روابط عمومی در ارتباط با ذی نفعان نقش بسیار عظیمی است و اگر بتواند جایگاه روابط عمومی را در جایگاه شایسته و بایسته خودش حفظ کند به موفقیت های بزرگی دست خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بیان کرد : روابط عمومی قطعا یک نقش ضربه گیر را برای سازمان خواهد داشت مسوولیت بسیار سنگینی در رضایت ذی نفعان داخلی و بیرونی خواهد داشت که امید است با پشتکار و سعه صدری که وجود دارد، کارهای بزرگی با توجه به استراتژیک ها و اهداف جدید در روابط عمومی انجام شود.

وی تاکید کرد : باید روابط عمومی ها از حالت سنتی خارج شود و نگاه نوین و استفاده از روابط عمومی الکترونیک و فضاهای مجازی موجود در جهت رضایت، پاسخگویی و شناسایی ذی نفعان تلاش کند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن