دو برابر شدن میزان فروش نفت نسبت به سال‌های گذشته

عضوکمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ مجلس شورای اسلامی تنها عامل کسری بودجه دولت در سال آینده را کاهش قیمت نفت عنوان کرد.

محسن بیگلری بااشاره به احتمال مواجه شدن دولت با کسری بودجه در سال 96 گفت: با وجود تاثیر برجام در مبادلات تجاری بین المللی و سرمایه گذاری خارجی و همچنین افزایش قیمت نفت؛امیدواریم که وضعیت بهتر از گذشته شود و دولت با کسری بودجه روبرو نشود.

نماینده مردم سقز و بانه درمجلس شورای اسلامی افزود:در سال 95 قیمت نفت افزایش  پیدا کرده و تکانی خورده است؛به طوری که میزان فروش نفت از گذشته بهتر و تقریبا دو برابر شده است.

عضوکمیسیون تلفیق بودجه 96 مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه در کمیسیون تلفیق بودجه،تنها قسمتی از بودجه سال آینده را وابسته به نفت کرده ایم، خاطرنشان کرد: محل های دیگر برای دولت به منظور ایجاد درآمد در نظر گرفته شده که امیدوارم تحقق پیدا کند.

بیگلری با بیان اینکه با اجرای این سیاست ها نباید مردم در تنگنای مالی قرار بگیرند،افزود:اینکه مردم را در تنگنا قرار دهیم و با مالیات آن را جبران کنیم، درست نیست چراکه مردم از موضوعات مالیاتی نگران هستند.

عضو هیئت رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه های دیگر اقدامات خوبی شده است، افزود: در برجام طرف مقابل کم به وعده ها و تعهداتش عمل کرده که امیدواریم در سال آینده این تعهدات عملیاتی شود تا شاهد حصول جهش و گشایش اعتباری باشیم و کسری اعتباری دولت به حداقل برسد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن