افزایش قیمت قراردادهای آتی بنزن در بازار اروپا

پیش بینی می شود قیمت قراردادهای آتی بنزن در بازار اروپا برای ماه نوامبر افزایش یابد.

به گزارش انرژی امروز، منابع آگاه اعلام کردند: انتظار می رود قیمت قراردادهای (contract price) بنزن در بازار اروپا به دنبال جهش قیمت ها در بازار آمریکا افزایش یابد.

قیمت نهایی قراردادهای بنزن برای ماه اکتبر 790 دلار یا 671 یورو تعیین شده بود. با این حال پیش بینی می شود قیمت نهایی قراردادها برای ماه نوامبر بالاتر باشد.

قیمت نهایی قرارداد بنزن در بازار قاره سبز متوسط معاملات اسپات (تک محموله ای) در پنج روز کاری پیش از تاریخ تعیین آن است. انتظار می رود قیمت قراردادها برای ماه نوامبر در روز سه شنبه 31 اکتبر اعلام شود.

بازه معاملات صورت گرفته ظرف روزهای اخیر 810 تا 820 دلار به ازای هر تن گزارش شد. در تاریخ جمعه پنجم آبان ماه، قیمت های پیشنهادی برای ماه نوامبر 810 دلار در هر تن بود.

به دنبال جهش قیمت بنزن در ایالات متحده، قیمت های اسپات این محصول در قاره سبز ظرف دو هفته گذشته افزایش یافت. در تاریخ دوشنبه یکم آبان ماه، قیمت اسپات بنزن به 836 دلار و 50 سنت به ازای هر تن رسید که به مراتب بالاتر از رقم 775 دلار و 50 سنت در آغاز ماه اکتبر بود.

در پی کمبود عرضه در بازار ایالات متحده، قیمت های اسپات این محصول در آمریکا، اوایل اکتبر امسال به بالاترین سطح از ماه مارس رسید.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن