دستگاه کارت خوان خورشیدی رونمایی شد

ایران کیش در نشست خبری پایان سالش دو سورپرایز داشت؛ اولی اینکه از محصولی به نام «سولار پات» رونمایی کرد که باطری دستگاه کارت‌خوان را از انرژی خورشیدی تغذیه می‌کند و دیگری صحبت‌های صادق فرامرزی، مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش درباره رویکردهای شرکت‌ها نسبت به محیط زیست بود که معتقد است با اینکه ایران کیش سال‌ها در حوزه محیط زیست حرکت‌ها و کمپین‌هایی را هدایت کرده است ولی اکنون فرامرزی معتقد است حرکت‌های از این دست بیشتر از اینکه به دنبال حفظ محیط زیست باشند، بیشتر به نمایش‌ها و شوآف‌های شرکت‌ها تبدیل شده است.

به گزارش «انرژی امروز» در نشست پایان سال مدیران ارشد شرکت کارت اعتباری ایران کیش با حضور مدیرعامل و معاونین این شرکت و جمعی از خبرنگاران برگزار شد، ایران کیش از محصول جدید این شرکت رونمایی کرد که با کمک آن منبع تغذیه باطری دستگاه‌های کارت‌خوان از انرژی خورشید خواهد بود و نیازی به شارژ به شیوه‌های معمول را ندارد. ایده این محصول توسط حمید رضا نور صالحی مطرح شده و تماما در داخل کشور پیاده‌سازی و تولید شده است.

فرامرزی در این نشست گفت: «این شرکت در کارگروه خلاقیت و کارآفرینی یک ایده را تبدیل به واقعیت کرده که نام آن «سولار پات» است و با رونمایی این خدمت امکان شارژ باطری‌های کارت‌خوان‌های فروشگاهی سیار این شرکت با انرژی خورشیدی فراهم شده است؛ سولار پات یک ابزار سبز در حوزه پرداخت است و شرکت کارت اعتباری ایران کیش برای نخستین بار در کشور تأمین انرژی موردنیاز برای فرآیند پرداخت الکترونیکی را از سیستم انرژی خورشیدی تأمین می‌کند.»

او تصریح کرد: «این محصول در حال حاضر به‌صورت پایلوت عملیاتی شده و این شرکت سعی دارد با تجاری‌سازی این محصول و کاهش قیمت آن در نهایت این محصول تجاری را به بازار پرداخت کشور عرضه کند.»

در ادامه فرشاد هادی‌پور معاون طرح و برنامه شرکت ایران کیش گفت: «ما به پذیرندگانی سرویس می‌دهیم که مبالغ تراکنش‌هایی که روی دستگاهشان انجام می‌شود نسبت به سایر رقبای ما بالاتر است. در سال گذشته ما توانستیم دو جایزه مهم را کسب کنیم که نشان‌دهنده فعالیت خوب همکارانم در شرکت بود که یکی از آن‌ها،  کسب مقام اول  جایزه ملی بهره‌وری در مقیاس حاشیه سود سال ۹۴ و دیگری کسب عنوان شرکت برتر ازنظر « رشد سریع» در بین صد شرکتِ سومِ برترِ ایران که این جایزه نشان دهنده این است که ما توانستیم بهره‌وری سازمان را رشد دهیم و در کنار آن رشد سریعی را هم در بازار داشته باشیم که آمارهای شاپرک نیز می‌تواند نشان‌دهنده خوبی برای رشد سریع ما باشد.»

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن