گازرسانی به ۳۶۶ روستا در مازندران

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: در دولت یازدهم 15 هزار و 500 میلیارد ریال برای گازرسانی به روستاها و شهرهای استان مازندران ‌‌سرمایه‌گذاری شده است.

همزمان با سفر روز سه‌شنبه رییس‌جمهوری به مازندران، طرح‌های گازرسانی به ارزش 501 میلیارد ریال در این استان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

در این سفر با حضور مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، ساکنان 18 روستای منطقه لفور شهرستان سوادکوه از نعمت گاز برخوردار شدند و یک جایگاه سی ان جی در شهر رینه آمل به بهره‌برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی 185 طرح گازرسانی به 366 روستای مناطق کوهستانی استان مازندران آغاز شد.

س مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران روز سه شنبه درآئین گازرسانی به 18 روستای بخش لفور سواد کوه در روستای شالقد افزود: اکنون 99 درصد ساکنان شهرهای مازندران از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و گازرسانی به یکهزارو 880 روستای این استان نیز انجام شده است.

سعید مومنی با بیان اینکه به برکت سفر رئیس جمهوری عملیات گازرسانی به 366روستا در قالب 185طرح از امروز آغاز شد، اظهار داشت: با تخصیص 390میلیارد ریال اعتبار تا پایان امسال روستاهای کوهستانی هزار جریب نکا و بهشهر، چهاردانگه و 2 دانگه ساری ، 2 هزارو 3 هزار تنکابن و منطقه شیخ موسی بابل از نعمت گاز بهره مند می شوند.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران عملکرد دولت یازدهم در حوزه گازرسانی به روستاها را بی نظیر خواند و خاطر نشان کرد: از آغاز به کار دولت تدبیر و امید تاکنون حدود 9 هزار روستا گاز دار شدند.

طبق آمار 99 درصد از شهرها و حدود 90 درصد از روستاهای استان مازندران گاز دارند و تا پایان سال 97 طبق برنامه مصوب سفر رئیس جمهوری به این استان تمام روستاهای بالای 20 خانوار مازندران که 650 روستا برآورد شده است از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن