سایه برجام بر شمار شرکت‌کنندگان خارجی نمایشگاه نفت ایران

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران را ویترین موفقیت‌های بزرگ صنعت نفت عنوان کرد و گفت: این رویداد بین المللی هر سال با کیفیت بالاتری نسبت به سال‎های پیش برگزار می‌شود و امسال در سایه برجام بر شمار شرکت‎کنندگان خارجی در این نمایشگاه افزوده شده است.

اسدالله قره خانی، در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان این‌که صنعت نفت متاثر از پیشرفت‌های علمی، هر سال توسعه می‌یابد، گفت: حضور متعدد شرکت‌های داخلی و خارجی در این نمایشگاه بدون تردید رقابت در این حوزه را افزایش می‌دهد.

وی افزود: شرکت‌های خارجی وقتی موفقیت‌های ایران در پارس جنوبی، پالایشگاه ستاره خلیج فارس و غیره را مشاهده می‌کنند، به این موضوع پی می‌برند که ایران حرف‌های بسیاری در حوزه نفت و گاز دارد و تلاش می‌کنند هرچه بیشتر با تجربه‎های مهندسان ایرانی آشنا شوند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح روز شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و عصر روز سه‎شنبه (١٩ اردیبهشت‎ماه) به کار خود پایان می دهد؛ ساعت بازدید هر روزه از ١٠ صبح تا ١٨ بعدازظهر خواهد بود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن