صدور مجوز بهره‌برداری از حوضچه آبشیرین‌کن چابهار ـ کنارک

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: مجوز بهره‌برداری از حوضچه آبشیرین‌کن چابهار ـ کنارک پس از بررسی مدارک و مستندات صادر شد.

به گزارش «انرژی امروز» بهروز آقایی اظهار کرد: صدور مجوز بهره‌برداری حوضچه آبشیرین کن چابهار ـ کنارک واقع در 30 کیلومتری غرب چابهار پس از بررسی‌های کارشناسی ،توسط کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی صادر شد.

وی افزود: صدور هرگونه مجوز ساخت و بهره برداری از اسکله‌ها و تاسیسات ساحلی و دریایی در محدوده سواحل کشور به استناد بند 22 از ماده 3 فصل دوم آیین‌نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال 48 مجلسین و ماده واحد مصوب شماره 18423 مصوب سال 1387 مجلس شورای اسلامی صرفا بر عهده سازمان بنادر و دریانوردی است بر همین اساس کمیته صدور مجوز سازه‌های ساحلی و دریایی به استناد دستورالعمل‌های قانونی، رسیدگی به درخواست متقاضیان طرح‌های ساحلی را بر عهده دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: این مجوزها حسب اعمال حاکمیت دریایی صادر می‌شده و همه فعالان در حوزه سواحل و بنادر ملزم به رعایت قوانین و اخذ مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی هستند.

وی تصریح کرد: پس از صدور مجوز بهره‌برداری سازه‌ها و تاسیسات دریایی، کارگروه گشت و نظارت بر سواحل اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به صورت مستمر در زمان‌های مختلف از سازه‌ها بازدید به عمل می‌آوردند تا ساخت و بهره‌برداری سازه مطابق مجوز صادر انجام شود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن