آغاز بهره برداری از واحد چهارم تولید گازهای صنعتی دماوند

همزمان با بهره برداری از واحد چهارم تولید گازهای صنعتی شرکت دماوند انرژی و با تزریق تولید این واحد به هدر شبکه دماوند کلیه نیازهای شرکت های متانولی و سایر شرکت‌های پایین دستی به اکسیژن ، نیتروژن و هوای ابزاردقیق و هوای سرویس مرتفع شد.

به گزارش «انرژی امروز» از نیپنا به نقل از روابط عمومی شرکت دماوند انرژی؛ بهره برداری از واحد چهارم تولید گازهای صنعتی شرکت دماوند محقق شد و با تزریق تولید این واحد به هدر شبکه دماوند کلیه نیازهای شرکت های متانولی و سایر شرکت‌های پایین دستی به اکسیژن فشار بالا و فشار متوسط ، نیتروژن و هوای ابزاردقیقی و هوای سرویس مرتفع شد.

بر اساس این گزارش ، این واحد با ظرفیت تولید۷۳ هزارو ۵۰۰ نرمال متر مکعب تولید انواع گازهای صنعتی با وجود کلیه مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکا و غرب در تاریخ ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۲ به تولیدرسیده واز ابتدای شهریور ماه با نرمال شدن واحد اکسیژن فشار بالا به هدر اصلی برای ارسال به شرکت های مصرف کننده تزریق شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن