آغاز دومین ماه فعالیت نماد معاملاتی در تابلوی برق سبز/۵۶میلیون کیلووات ساعت برق معامله شد

مدیر کل دفتر بودجه،تسهیل سرمایه گذاری و تجهیز منابع مالی ساتبا از فروش بیش از 56 میلیون کیلووات ساعت برق تجدیدپذیر در نخستین ماه فعالیت نماد معاملاتی در تابلوی برق سبز خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، حسینی بیان کرد: اخیرا دومین نشست مشترک سازمان ساتبا با حضور نمایندگان شرکت مدیریت شبکه ایران و شرکت بورس انرژی ایران در خصوص فرایند عرضه برق نیروگاه‌های تجدیدپذیر در تابلو برق سبز با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در محل سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهر وری انرژی برق برگزار شد که در این جلسه فرایند اجرائی، دستورالعمل‌های مبادلات برق در بورس انرژی و ضوابط و مراحل اجرائی عرضه برق در تابلو برق سبز به اطلاع سرمایه‌گذاران رسید.

وی ضمن تشریح فرایند و رویه عرضه برق نیروگاه‌های تجدیدپذیر در تابلو برق سبز گفت: خریداران این تابلو شامل صنایع، ساختمان‌های اداری و یا استخراج‌کنندگان قانونی رمز ارز خواهند بود که می‌توانند با قیمت مناسب و عادلانه نسبت به تامین برق خود از تابلو برق سبز اقدام نمایند .

حسینی گفت: در نخستین ماه فعالیت نماد، بیش از 56 میلیون کیلووات ساعت برق تجدیدپذیر با ارزش معاملاتی بیش از 1130 میلیارد ریال در تابلو برق سبز عرضه و به فروش رسیده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن