آماده‌باش گروه‌های عملیاتی برق اهواز در پی بارندگی/ حوادث را به ۱۲۱ اطلاع دهید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از آماده‌باش همه گروه‌های عملیاتی این شرکت به منظور رسیدگی به حواث برقی ناشی از بارش‌ها در اهواز خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از ایسنا، عبدالحمید عباس شیاری اظهارکرد: با توجه به وقوع بارش‌های شدید در کلانشهر اهواز و همچنین طوفان و باد احتمال وقوع حوادث در شبکه این کلانشهر در اثر برخورد شاخ و برگ درختان با شبکه، سیم‌بریدگی و غیره وجود دارد.

وی افزود: از این رو از ساعات ابتدایی امروز، همه گروه‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق اهواز به منظور رسیدگی به حوادث برقی ناشی از این شرایط در حالت آماده‌باش هستند.

شیاری ادامه داد: البته اتفاقات جزیی در شبکه برخی از مناطق رخ داده که نسبت به رفع آن‌ها اقدام شده است.

همچنین شرکت توزیع نیروی برق اهواز امروز (۲۹ آبان ماه) در اطلاعیه‌ای با اشاره به وقوع بارش‌ها نسبت به رعایت نکات ایمنی برق به شهروندان هشدار داد.

براساس این اطلاعیه، شهروندان اهوازی به منظور جلوگیری از آسیب به لوازم برقی در هنگام بارندگی شدید، وسایل الکترونیکی که نیازی به استفاده از آن‌ها ندارند را از مدار برق خارج کنند.

همچنین شهروندان در هنگام بارش باران در صورت مشاهده هرگونه جرقه روی تجهیزات شبکه برق بلافاصله با سامانه اتفاقات برق ۱۲۱ تماس گرفته و مراتب را اطلاع دهند.

شهروندان درصورت مشاهده هرگونه سیم بریدگی، از نزدیک شدن و دست زدن به آن جدا خودداری کرده و با سامانه اتفاقات برق تماس بگیرند.

 

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن