انجام تمامی فعالیت‌های فنی، عملیاتی و اجرایی صادرات گاز به ترکیه طی 6 ماه آینده

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: بر پایه توافقات بعمل آمده تمامی فعالیت‌های فنی، عملیاتی و اجرایی صادرات گاز به ترکیه، طی 6 ماه آینده با هماهنگی طرفین به انجام خواهد رسید.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا جولایی، در نشست با نمایندگان شرکت بوتاش ترکیه و برخی از مدیران شرکت‌های ستادی، اظهار داشت: این موارد شامل؛  برنامه‌های عملیاتی – تعمیرات -حفاظت کاتدی و پوشش خطوط بین ایران و ترکیه و نوسازی ایستگاه بازرگان و سایر موارد مربوط به صادرات گاز  به این کشور می‌شود.

وی ادامه داد: در این نشست فشرده در مورد ظرفیت انتقال گاز، انجام خدمات فنی و مهندسی و افزایش سایر همکاری‌ها بحث و تبادل نظر شد.

جولایی با بیان این‌که صنعت عظیم گاز کشور با شتاب در مسیر توسعه گام برمی‌دارد، گفت: ایران به عنوان منبع تأمین‌ مطمئن گاز در سرتاسر جهان شناخته می‌شود و ما می‌بایست این جایگاه را مهم دانسته و چالش‌های آن را برطرف کنیم.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در خاتمه، با اعلام رضایت از برگزاری این نشست، ابراز امیدواری کرد و گفت: فراموش نکنیم که تداوم و افزایش صادرات گاز تنها و قطعاً با بهینه‌سازی مصرف و برنامه‌ریزی برای توسعه و نگهداشت از ظرفیت‌های موجود تولید، امکان‌پذیر خواهد بود.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن