تبلیغ حمل و نقل جایگزین شرط پخش آگهی خودرو در فرانسه شد

دولت فرانسه با تصویب دستورالعملی پخش آگهی تلویزیونی شرکت‌های خودروسازی را به ارائه پیام محیط زیستی و تشویق بیننده به استفاده از وسائل حمل و نقل جایگزین مشروط کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از یورو نیوز، بر این اساس از ابتدای ماه مارس سال ۲۰۲۲ میلادی در برای اینکه آگهی خودرو اجازه پخش از تلویزیون فرانسه را داشته باشد، باید بیننده به استفاده از راه‌های جایگزین مانند دوچرخه، حمل و نقل عمومی و یا حتی پیاده‌روی تشویق شود.

این پیام‌ها باید با حرف درست و خوانا در آگهی‌ها درج شوند.

همچنین شرکت‌ها موظف شده‌اند تا هنگام پخش آگهی میزان تولید دی اکسید کربن خودرو را نیز به بیننده اعلام کنند.

فرانسه یکی از پیشروترین کشورها در زمینه کنترل آلاینده‌ها و تشویق شهروندان به استفاده از وسائل حمل و نقل غیرآلاینده ماننده دوچرخه است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن