تکمیل سامانه رصد زنجیره سوخت در انتظار تامین اعتبار

معاون وزیر نفت تاکید کرد: حساب ویژه‌ای برای ایجاد سامانه رصد زنجیره سوخت­ راه‌اندازی شده و منتظر تزریق نقدینگی به آن هستیم تا عملیات اجرایی را آغاز کنیم.

به گزارش «انرژی امروز» از ایلنا، جلیل سالاری با اشاره به تخصیص سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای رصد هوشمند فرآیندها به این شرکت گفت: نقاطی که باید رصد هوشمند در آن‌ها انجام شود را به اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی اعلام کردیم.

وی افزود: ۷۶ نقطه را شناسایی کردیم و مصوبه مربوط به برگزاری مناقصه آن در هیئت مدیره شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی صادر شد و فرآیند انتخاب پیمانکار از طریق مناقصه در حال برگزاری است.

این مقام مسئول گفت: اقدام دیگر مربوط به تأمین تجهیزات با توجه به توان داخلی است که در برخی موارد، ظرفیت‌های داخلی در حدی نیست که بتوانیم تأمین کنیم.

وی گفت: اعتبار را میان بخش‌های مختلف که باید کار را انجام دهند، توزیع کردیم، اما طبق قانون باید حساب ویژه‌ای در این باره ایجاد شود که حساب تشکیل شده و منتظر تزریق نقدینگی به آن هستیم تا بتوانیم عملیات اجرایی را آغاز کنیم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن