ساخت و تحویل بزرگترین حمل‌کننده بسیار بزرگ گاز مایع (VLGC)

کشتی‌سازی جیانگ‌نان، یکی از شرکت‌های تابعه شرکت کشتی‌سازی دولتی چین، بزرگترین حمل‌کننده بسیار بزرگ گاز مایع (VLGC) را به شرکت حمل و نقل و بازرگانی سنگاپور، پتردک، تحویل داده است.

به گزارش «انرژی امروز» این یک نقطه عطف مهم برای صنعت کشتی سازی است، زیرا وی‌ال‌جی‌سی 93هزار مترمکعبی بزرگترین VLGC در جهان است. این کشتی که در 25 آوریل «هرزند نام» داشت و در 26 آوریل تحویل داده شد، اولین کشتی از مجموع 6 کشتی 93هزار مترمکعبی ال‌پی‌جی است که پتردک سفارش داده است.

پتردک برای خرید این 6 کشتی 93هزار مترمکعبی ال‌پی‌جی سوز وام 315 میلیون دلاری از سندیکای بانک‌های بین‌المللی دریافت کرده است.

کشتی LPG دوگانه سوز 93هزار مترمکعبی کلاس پاندا متعلق به نسل چهارم مدل VLGC است که به طور مستقل توسط شرکت کشتی‌سازی جیانگ‌نان توسعه و طراحی شده است.

طول این کشتی 230 متر، عرض آن 36.6 متر و سرعت آن 16.5 گره دریایی است.

پترودک قصد دارد با استفاده از سوخت ال پی جی تا سال 2030 انتشارات خود را 40درصد کاهش دهد و جدیدترین الزامات انتشارات سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) را رعایت کند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن