نصب بیش از 10 هزار دستگاه کنتور هوشمند در اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، 10 هزار و 146 دستگاه کنتور هوشمند در این منطقه نصب شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته، 31 درصد رشد داشته است.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، عبدالحمید عباس شیاری اظهار داشت: با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان و توزیع کنندگان و در راستای تسریع در روند برخورداری شهروندان از نعمت برق، در مجموع 11 هزار و 443 دستگاه کنتور از ابتدای سال‌جاری تاکنون در سطح اهواز نصب شده است.

وی در بخش تعویض کنتورهای فرسوده و معیوب بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، با انجام تست و بازرسی مستمر از مجموع 15 هزار و 871 فقره کنتور معیوب، تعداد پنج هزار و 367 دستگاه دستکاری شده بودند که شناسایی و تعویض شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز هموطنان مناطق سردسیر کشور به انرژی برق، از همشهریان عزیز تقاضا می‌شود نسبت به رعایت الگوی مصرف توجه داشته باشند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن