واحد شماره ۲ بخار نیروگاه رامین اهواز وارد مدار شد

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از وارد مدار شدن واحد شماره ۲ بخار این‌نیروگاه، پس از اتمام تعمیرات میان دوره‌ای و اتصال به شبکه سراسری برق کشور خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» محسن حافظی عنوان کرد: واحد شماره 2 این‌نیروگاه که به‌دلیل اشکال در ژنراتور و ارتعاشات توربین و خلاء کندانسور و برج‌های خنک‌کن، برای انجام تعمیرات میان‌دوره‌ای از مدار تولید خارج شده بود، پس از  رفع موانع تولید و اقدامات لازم تعمیراتی، مجددا به مدار تولید بازگشت.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز اسیدشویی و جت‌پرشر لوله‌های کندانسور،  رفع محدودیت از برج‌های خنک‌کن (شستشوی مسیرهای آب‌رسان،  تعویض نمای یک برج  با ورق‌نمای فایبرگلاس مدرنیزه، شستشوی قطره‌گیرها و پکینگ‌ها و لایروبی استخر سل‌های برج ردیف 3، تعویض قطره‌گیرهای یک‌سل با متریال مدرنیزه PP )، تعویض شینه‌های معیوب ژنراتور و رفع اشکال کامل، هونینگ‌کاری و آلایمنت کوپلینگ‌های سیلندر فشار ضعیف و ژنراتور را از جمله اقدامات انجام شده در زمان تعمیرات میان‌دوره‌ای این واحد برشمرد.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز تولید پایدار انرژی برق و تامین آسایش مردم را مهمترین رویکرد مجموعه نیروگاه در تابستان و پیک مصرف برق سال جاری دانست.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن