وزیر نیرو: قیمت برق صنایع با احداث نیروگاه کاهش می‌یابد

وزیر نیرو ضمن اشاره به اینکه امکان سرمایه گذاری مطمئن در بخش برق‌، تجدیدپذیرها و هم نیروگاه‌های حرارتی وجود دارد، تأکید کرد: قیمت تامین برق صنایع در صورت احداث نیروگاه به شدت کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش «انرژی امروز» از خانه ملت، علی اکبر محرابیان در پاسخ به سوالی درباره وضعیت سرمایه گذاری در حوزه برق و جلوگیری از قطعی آن در فصول گرم سال بیان کرد: امکان سرمایه‌گذاری در بخش برق، هم در بخش تجدید پذیر و هم در نیروگاه های حرارتی از جمله تامین برق برای صنایع و همچنین غیر صنایع فراهم است و سرمایه گذاری در بخش برق برای صنایع و غیر صنایع سودهی خوبی دارد.

محرابیان با اشاره به تامین برق صنایع بیان کرد: بسیاری از صنایع فعالیت خود در زمینه احداث نیروگاه را آغاز کرده اند و در صورت احداث نیروگاه، قیمت تامین برق آنها به شدت کاهش پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: همچنین صنایع در صورت احداث نیروگاه، تامین برقشان به صورت مستمر و پایدار انجام شده و امنیت تامین انرژی خواهند داشت.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

فاطمه لطفی

• فوق لیسانس مهندسی محیط زیست • خبرنگار تخصصی انرژی • مترجم کتابهای عطش بزرگ، تصفیه پسابهای صنعتی، تصفیه آب، استفاده مجدد از آبهای صنعتی، فرایندها و عملیات واحد در تصفیه آب و ساز و کار توسعه پاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن