پیشرفتهای اخیر در فناوریهای انرژیهای تجدیدپذیر

نویسنده:

Mejdi Jeguirim

درباره کتاب:

پیشرفتهای اخیر در فناوریهای انرژیهای تجدیدپذیر، جلد سوم شامل تحقیقات مهم و پیشرفتهای صنعت در زمینه انرژیهای تجدیدپذیر، از جمله فناوری، تولید، تبدیل، ذخیره سازی و مدیریت است. این حجم به روز شده تحولات اخیر در سیستم های انرژی خورشیدی (حرارتی و فتوولتائیک)، انرژی باد، انرژی آبی، انرژی زمین گرمایی، تولید انرژی بیولوژیکی و تولید هیدروژن را با افزودن فناوری سلول های سوختی برای این نسخه جدید ارائه می دهد.

پیشرفت های فناوری شامل ارزیابی و بکارگیری منابع، بهبود عملکرد مواد، بهینه سازی و اندازه سیستم، ابزار و کنترل، مدل سازی و شبیه سازی و مقررات و سیاست ها است. هر فصل پیشرفت ها در سیستم های انرژی تجدیدپذیر خاص را بررسی می کند و جنبه های نظری و کاربردی بهینه سازی، کنترل و مدیریت سیستم را ارائه می دهد.

مطالعات موردی جهانی کاربردهای عملی و جنبه های اقتصادی و زیست محیطی را از طریق تجزیه و تحلیل چرخه زندگی نشان می دهد. این کتاب برای فارغ التحصیلان مهندسی، محققان، استادان و متخصصان صنعت درگیر در بخش انرژی های تجدیدپذیر و دوره های مهندسی پیشرفته که به انرژی های تجدیدپذیر، منابع، تولید انرژی پایدار و انرژی الکتریکی می پردازند، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

قیمت:

۲۰۰ دلار

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن