چگونه اتوبوس های الکتریکی جدید شیکاگو می تواند به توازن هوشمند شبکه کمک کند

شیکاگو در تابستان امواج گرمایشی را تحریک می کند و هر شبانه روز قدرت شبکه شهر را به سمت ظرفیت خود می کشاند.

 تولید کننده ناوگان اتوبوس های الکتریکی جدید شهر می گوید که وسایل نقلیه می تواند به کاهش برخی از این بار در شبکه کمک کند.

 به گزارش انرژی امروز از Renewable Energy World: کارالیست بریجفورد سخنگوی Proterra می‌گوید: اتوبوس‌های Catalyst به عنوان منبع شبکه عمل می‌کنند با این که به آژانس‌های حمل و نقل مانند CTA بستگی دارد تا چگونه از این قابلیت استفاده کنند.

 در ماه مه شرکت گزینه های شارژ با قدرت بالای جدیدی را معرفی کرد که شامل قابلیت های مدیریت انرژی و سازگاری با ناوگان گسترش اتوبوس های برق شیکاگو می شود.

Bridgefordگفت که سیستم های شارژ جدید برای جریان دو طرفه قدرت طراحی شده است، یعنی زمانی که اتوبوس ها رانده نمی شوند، می توانند به شبکه متصل شوند و توسط شرکت برق ComEd به عنوان باتری استفاده شوند.

بریجفورد گفت :`هر اتوبوس در مسیر حدود نیم مگاوات ساعت ذخیره سازی انرژی در خود را حمل می کند که می تواند در شرایط پاسخ اضطراری یا در دوره های تقاضای انرژی بالا برای از بین بردن نیاز به روشن شدن نیروگاه های احتراق استفاده شود`.

Proterra همچنین باتری های اتوبوس خود را طراحی کرده است تا در پایان عمر حمل و نقل آنها برنامه های کاربردی دوم عمر مفید برای ذخیره انرژی داشته باشند. `

استیو مایبرز، سخنگوی CTA، گفت: `ما در حال بررسی گزینه های مدیریت شبکه برق مانند سیستم های ذخیره سازی انرژی خارج از وسایل نقلیه هستیم.`

با این حال، سوالات در مورد قابلیت حیاتی یک ناوگان کوچک اتوبوس های الکتریکی به عنوان یک باتری شبکه مفید می شود.

موود گفت: `اتوبوس های حمل و نقل روز به روز بیشتر کار می کنند.` `بنابراین زمان کمتری وجود دارد که آنها در واقع استفاده نمی شوند و قادر به تغذیه برق در شبکه هستند. ممکن است یک شبه ممکن باشد، اما همچنین نیاز به شارژ دارد. `

با این حال، Mudd و ELPC از تصمیم CTA برای حرکت به سمت ناوگان پاک کننده اتوبوس حمایت می کنند. او می گوید اتوبوس ها زمان زیادی را صرف خستگی می کنند و انتشار گازها برای سلامت عمومی مضر است. او گفت: `آنها برای افرادی که در اطراف ایستاده اند، منتظر ورود و خروج و مسافران، راننده و محله هایی هستند که از طریق آنها رانندگی می کنند، مضر است.`

او افزود که به عنوان شبکه برق، با گذشت زمان، منابع تجدیدپذیر بیشتر و بیشتر به دست می آید، کاهش انتشار گلخانه ای`&gt.گازهای گلخانه ای فقط افزایش خواهد یافت زیرا منبع انرژی اتوبوس نیز انرژی پاک تر خواهد شد. انتظار می رود که 20 اتوبوس جدید به جای 2.5 میلیون گالن دیزل در طول عمر خود از بین برود و هر ساله 4.5 میلیون پوند کربن را از بین ببرد.

شیکاگو در حال حاضر دارای دو اتوبوس الکتریکی است که از سال 2014 در خدمتشان بوده است. 20 اتوبوس جدید برق سرمایه ای بزرگ برای شهر هستند، اما کمتر از آن زمانی است که در نظر گرفته شده است. این شهر در سال گذشته برای خرید بیش از 45 اتوبوس الکتریکی اقدام کرده است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن