افتتاح و کلنگ زنی 15 پروژه گازرسانی یزد

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 15 پروژه گازرسانی با اعتبار 632 میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری خبر داد.

علی اکبر میدانشاهی در توضیح این خبر گفت: همزمان با هفته دولت، پروژه گازرسانی به 45 روستای استان شامل 5 روستای منطقه گردکوه و بهادران در شهرستان مهریز، 20 روستای دهستان سبزدشت در شهرستان بافق، 5 روستای بخش مرکزی شهرستان خاتم و 15 روستای باقیمانده دهشیر در شهرستان تفت با صرف اعتباری معادل 275 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت که بر این اساس، پیش‌بینی می شود حدود 2 هزار و 500 خانوار روستایی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گیرند.

وی تصریح کرد: کلنگ عملیات اجرایی گازرسانی به 12 روستای استان شامل روستاهای دهستان جلگه و فاز اول روستاهای بنستان در شهرستان بهاباد که در برگیرنده حدود یک هزار و 150 خانوار است نیز با صرف اعتباری معادل 96 میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری به زمین زده خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اهمیت گازرسانی به صنایع در کاهش آلودگی محیط زیست و رونق اقتصادی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، افزود: بهره برداری از پروژه گازرسانی به 15 واحد صنعتی جزء و عمده استان با اعتباری حدود 20 میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 185 واحد صنعتی استان با اعتبار معادل 230 میلیارد ریال از دیگر پروژه های شرکت گاز استان یزد در هفته دولت است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: در ایام پیش رو تکمیل پست امداد اداره گاز ناحیه دو یزد و عملیات نصب سیستم صاعقه گیر ایستگاه های تقلیل فشار با صرف اعتباری معادل 11 میلیارد و 150 میلیون ریال در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن