در تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم پارس جنوبی هیچ حادثه‌ای رخ نداد

مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه در تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم پارس جنوبی هیچ حادثه‌ای رخ نداد، از افزایش تولید گاز فازهای 4 و 5 پارس جنوبی به سبب ارسال گاز ترش از پالایشگاه چهارم و اجرای به‌موقع عملیات تعمیرات اساسی خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی گاز ایران، محمد شفیع‌موذنی گفت: با پایان تعمیرات اساسی، فازهای ۴ و ۵ پالایشگاه سوم پارس جنوبی با حداکثر توان به تولید محصولات خود ادامه می‌دهد. این پالایشگاه هم اکنون در شرایط مناسب عملیاتی قرار دارد و در تعمیرات اساسی آن هیچ حادثه‌ای رخ نداده است.

وی افزود: تعمیرات اساسی این پالایشگاه پیش از موعد اجرا شد و پایان یافت که این موضوع سبب افزایش تولید و درآمد برای مجتمع می‌شود.

مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به افزایش تولید پالایشگاه سوم در سال 97، اظهار کرد: پارسال با اتصال خط لوله گاز ترش از فازهای ۶ و ۷ و ۸ به این پالایشگاه، شاهد افزایش حدود ۵ درصدی تولید گاز در فازهای ۴ و ۵ بودیم.

به گفته موذنی، با اجرای پروژه ارسال گاز ترش از پالایشگاه چهارم به پالایشگاه سوم و انجام سریع عملیات تعمیرات اساسی، میزان تولید اتان فازهای 4 و 5 پارس جنوبی حدود 6 درصد افزایش یافته است.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن