افتتاح پروژه سامانه حفاظت الکترونیک در انبار نفت ری

پروژه سامانه حفاظت الکترونیک در انبار نفت شهید حججی ری با حضور معاون حفاظت الکترونیک سازمان حراست وزارت نفت، معاون سازمان حراست و رئیس حراست شرکت ملی پالایش و پخش و همچنین برخی از مسئولان شرکت ملی پخش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، معاون سازمان حراست و رئیس حراست شرکت ملی پالایش و پخش در آئین بهره‌برداری از این سامانه گفت: موضوع حفاظت الکترونیک یک واقعیت مهم و قابل توجه است که با استفاده از تکنولوژی روز و حمایت از محصولات داخلی توانسته حفاظت و صیانت از نیروی انسانی، اموال بیت المال و دولت را به نحو مدرن مدیریت کند.

مجتبی فراهانی افزود: حراست شرکت ملی پالایش و پخش به دنبال اجرا‌ افزایش ضریب امنیتی تاسیسات و اماکن تابعه خود با استفاده از فناوری های جدید است که تلاش‌های صورت گرفته در شرکت ملی پخش در جهت سوخت رسانی به موقع و در راستای امنیت پایدار و  آرامش هموطنان است.

  

شایان ذکر است، حفاظت از تاسیسات نفتی در قالب شهرک انرژی به لحاظ اهمیت موضوع در دستور کار حراست قرار دارد تا ضریب امنیتی اماکن یاد شده به مراتب افزایش یابد.

گفتنی است، پس از بازدید مسئولان از قسمت‌های مختلف سامانه حفاظت الکترونیک، جلسه‌ای در ارتباط با موضوع سیستم‌های مذکور و همچنین فرآیند اجرایی آن برگزار شد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن