کشف و ضبط ۳۲۸ کارت هوشمند سوخت در منطقه خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از کشف و ضبط ۳۲۸ کارت هوشمند سوخت در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این میزان کارت در شش ماهه نخست سال جاری و با اقدامات کنترلی و نظارتی توسط کارشناسان این منطقه کشف و توقیف شده است.

قربانعلی مردانی با بیان این مطلب، گفت: در راستای پیشگیری و مبارزه با عرضه خارج از شبکه و همچنین جلوگیری از سو استفاده از کارت سوخت وسائط نقلیه عمومی، این میزان کارت در جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه و جایگاه مرزی کشف و توقیف شده است.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی، مردانی به شرایط جغرافیایی و مرزی بودن منطقه خراسان جنوبی و تفاوت قیمت سوخت در مرز اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی و اولویت منطقه، عرضه مطلوب و پایدار سوخت در جایگاه‌های استان است که بازدیدهای انجام شده و تعامل و همکاری با سایر دستگاه‌های متولی از جمله این اقدامات است.

وی اظهار کرد:  شناسایی کارت‌های مهاجر و سرگردان در جایگاه، کنترل تراکنش‌های جایگاه در بازه زمانی ماهیانه و استخراج تراکنش های مشکوک، متوالی و تکراری در جایگاه موجب شناسایی و مسدود شدن این تعداد کارت شده و پس از آن نسبت به اخذ غرامت از متخلفان مطابق آیین نامه رسیدگی به تخلفات توزیع و فروش فرآورده های نفتی این شرکت اقدام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی با اشاره به تشکیل پرونده جهت افراد متخلف و معرفی به کمیته تخلفات شرکت از اخذ تعهد محضری و ارسال پرونده آنان به تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن