برنامه‌ریزی تولید انبوه تلمبه‌های چند فازی در پتروایران

مدیرعامل شرکت توسعه پتروایران ضمن تاکید بر حمایت از سازندگان و شرکت های دانش بنیان ایرانی در حوزه فعالیت های بالادستی صنعت نفت از برنامه ریزی برای تولید انبوه تلمبه های چند فازی مورد نیاز میدان های نفتی خبر داد.

سپهر سپهری درباره تفاهمنامه منعقد شده همکاری شرکت توسعه پترو ایران با شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در زمینه به‌کارگیری تلمبه‌های چندفازی ساخت داخل در میدان‌های نفتی، گفت: تلاش پتروایران به عنوان یک شرکت فعال در حوزه بالادستی صنعت نفت، حمایت از شرکت های سازنده داخلی و شرکت های دانش بنیان است.

وی با اشاره به ماموریت پترو ایران مبنی بر گسترش فناوری، نوآوری و در نهایت تجاری سازی و توسعه که شامل طراحی، تولید کالا و خدمات در حوزه فناوری های برتر است، گفت: از اصلی ترین اهداف این ماموریت، ایجاد ارزش افزوده از طریق تولید نرم افزارها و سخت افزارها و همچنین کالاهای مورد نیاز حوزه نفت و گاز بر پایه دانش های نوین و به روز است.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت پتروایران،سپهری اظهار کرد: انجام کار مشترک بخش دولتی و شرکت های دانش بنیان و شرکت های مهم و بالادستی صنعت نفت در تولید قطعات مورد نیاز صنعت نشان می دهد همکاری فی مابین این شرکت ها می تواند به برطرف کردن نیازهای بنیادی صنعت و عدم وابستگی به کشورهای خارجی و همچنین افزایش بهره وری بینجامد.

سپهری افزود: با توجه به این راهبرد از طریق هم اندیشی و با گرد آوری تجارب و تخصص های موجود، شناسایی تجهیزات ادوات مورد نیاز صنایع نفت و گاز و بازاریابی برای عرضه آنها آغاز و جهت توانمندسازی و ظرفیت‌سازی نیروی انسانی متخصص شرکت توسعه پتروایران، اقدام های موثری انجام شده است .

وی ضمن تاکید بر ضرورت دستیابی به تولید داخل و همکاری با سازندگان داخلی، گفت: در این راستا، هم اکنون تولید پمپ های چند فازی به منظور فشار افزایی سیال چند فازی هیدروکربنی که در نهایت منجر به افزایش توان تولید از چاه های نفتی و جلوگیری از سوزاندن گاز با حفظ موازین زیست محیطی، می شود، اشاره کرد. خوشبختانه در این زمینه نتایج مطلوبی کسب شده، برای تولید انبوه این تکنولوژی نیز در حال برنامه ریزی هستیم .

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن