مجموعه آب‌های گرم معدنی سرعین به شبکه فاضلاب متصل شدند

مدیرکل محیط زیست استان اردبیل گفت: ۱۲ مورد از ۱۴ آب درمانی فعال سرعین به شبکه فاضلاب شهری متصل شده است.

سعید شهند بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهرستان سرعین عنوان کرد: تاکنون از ۱۴ آب درمانی فعال شهرستان سرعین، ۱۲ مورد به شبکه فاضلاب شهری متصل شده است.

به گفته وی امیدواریم با تداوم همکاری محیط زیست و آبفا شاهد مدیریت اصولی فاضلاب طبق استانداردهای تعیین شده از سوی سازمان حفاظت محیط زیست باشیم.

مدیرکل محیط زیست استان اردبیل با ابراز خرسندی از اتصال مجموعه آب‌های گرم معدنی سرعین به شبکه فاضلاب، افزود: پایش مستمر و نظارت بر تصفیه خانه‌های فاضلاب از جمله مهمترین ضرورت‌های موجود است.

شهند در ادامه در خصوص تخلفات زیست محیطی رسیدگی شده در استان اردبیل نیز عنوان کرد: در شش ماه ابتدایی سال جاری نزدیک به ۱۷۰ تخلف زیست محیطی پیگیری شده است.

وی با بیان اینکه در نیمه ابتدایی سال ۲۲۰ نفر به دلیل انجام تخلفات زیست محیطی شناسایی و دستگیر شدند، افزود: در این میان محیط بانان در حفاظت از ۳۵۳ گونه جانوری و حفظ غنای تنوع زیستی استان نقش محوری ایفا می‌کنند.

مدیرکل محیط زیست استان اردبیل به شرایط خاص اقلیمی و جغرافیایی استان اردبیل نیز اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به گستره مناطق حفاظت شده و ضرورت صیانت از طبیعت، حفاظت از محیط زیست وظیفه عمومی تلقی شده و برای تحقق آن به مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و اقشار مختلف مردم نیازمندیم.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن