استارتاپ‌ها اینترنت پرسرعت دریافت می‌کنند

ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه برنامه‌های حمایتی خود، اقدام به ارائه تخفیفات ویژه اینترنت پرسرعت به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های خلاق کرده است. این کار با همکاری مشترک ستاد و شرکت انتقال داده‌های آسیاتک عملیاتی می‌شود.

ارائه خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق یکی از اهداف ستادهای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است. ارائه خدمات ویژه اینترنت پرسرعت هم با همین هدف و با امضای یک تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت آسیاتک پیگیری می‌شود.

بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر است که کلیه خدمات مورد تعهد آسیاتک با تسهیلات ویژه به استارتاپ‌های خلاق، دانش‌بنیان منتخب و مراکز شتاب‌دهی که همگی از طریق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معرفی می‌شوند، ارائه شود.

به گزارش «انرژی امروز» از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بر اساس این همکاری مشترک، همه خدمات با تخفیفات ویژه به شرکت‌ها ارائه می‌شود شرکت آسیاتک موظف است که تحت مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و با رعایت استانداردهای مصوب، مطابق فرمت‌ها و شرایط عادی، هر یک از خدمات مورد درخواست استارتاپ‌ها و شتابدهنده‌های معرفی شده از طرف ستاد را ارائه کند.

برچسب ها
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن